לדלג לתוכן

שיחת מדיה ויקי:Gadget-CommonsUpload.js

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 9 שנים מאת Amire80 בנושא קישור לטופס העלאה - הטופס החדש

עריכת תיבת הכלים

[עריכת קוד מקור]

הועבר משיחת משתמש:DMY
שלום, איך ניתן לערוך את תיבת הכלים מצד ימין למטה? מתניה שיחה 17:24, 30 ביולי 2009 (IDT)תגובה

לא הבנתי ‏ΔΜΫ‏ • שיחה - עדיין בחופשת ויקי • 17:24‏, 30/07/2009 • ט' באב ה'תשס"ט
בצד ימין בכל דף נמצאת תיבת כלים מתחת לתיבת "קהילה" יש שם לינק "העלאה לשרת/ויקישיתוף, והלינק שגוי. רציתי לערוך אותו, איך עושים זאת? מתניה שיחה 17:29, 30 ביולי 2009 (IDT)תגובה
הלינק איננו שגוי. מה אתה מקבל ? בכל מקרה - ממליץ לפנות לאחד הככח"שיםΔΜΫ‏ • שיחה - עדיין בחופשת ויקי • 17:35‏, 30/07/2009 • ט' באב ה'תשס"ט
הוא לא מדויק, אמורים להגיע לדף [1] הזה. ככח"שים? תודה בכל מקרה. מתניה שיחה 17:43, 30 ביולי 2009 (IDT)תגובה
הבנתי. הכי טוב שתפנה ליוני ‏ΔΜΫ‏ • שיחה - עדיין בחופשת ויקי • 17:54‏, 30/07/2009 • ט' באב ה'תשס"ט
הדף שאתה מחפש הוא מדיה ויקי:UploadLink.js, אני מסכים שכהמלצה כללית זה רעיון טוב לפנות למישהו כמו יוני כשרוצים לשנות קישור כזה. תומר א. - שיחה 18:03, 30 ביולי 2009 (IDT)תגובה
הקישור נראה תקין. אם הוא אינו תקין אצלך, ייתכן שזה בגלל שיש בעיה כלשהי באחד הסקריפטיים האישיים שבו אתה משתמש. אתה יכול לבדוק זאת על דרך השלילה: היכנס כאנונימי ובודק את הקישור. דרך נוספת היא לנטרל את כל הסקריפטים, לרענן באמצעות CTRL + F5 ולבדוק הקישור תקין. ‏Yonidebest Ω Talk19:40, 30 ביולי 2009 (IDT)תגובה
יוני, מתניה צודק. במקום להוביל אותך לעמוד ההעלאות של השיתוף הקישור מוביל אותך לMain Upload Form. וחוץ מזה, אנונימיים לא יכולים להעלות קבצים כך שזאת לא דרך לבדוק (עם קצת תושיה היית מגלה את זה קריצה). תומר א. - שיחה 19:45, 30 ביולי 2009 (IDT)תגובה
אני משתמש בקישור הזה כבר שנים, ואני תמיד מעלה תמונות דרך הטופס הזה, לא משנה מה מקורן. אנונימיים לא יכולים להעלות קבצים, אך הם עדיין יכולים לראות את הקישור ולבדוק לאן הוא מוביל. ‏Yonidebest Ω Talk21:21, 30 ביולי 2009 (IDT)תגובה

קישור לטופס העלאה

[עריכת קוד מקור]

יוני שינה את זה לאנגלית והעיר: "אין לחייב אותי להשתמש בדף העברי. מי שרוצה עברית, יבחר השפה המתאימה תחת ההגדרות האישיות שלו."

למה בעצם לא לקשר מוויקיפדיה העברית לטופס העלאת קובץ לוויקישיתוף בעברית? מי שגולש בוויקיפדיה העברית כנראה רוצה לקרוא דברים בעברית. יש אנשים שרוצים להעלות תמונות חופשיות ולא יודעים אנגלית (ר' ). ברגע שהם רואים טופס באנגלית, הם לא ירצו להעלות אותה. ר' שיחת ויקיפדיה:העלאת קובץ לשרת#העלאת תמונה לוויקיפדיה. ––אמיר א׳ אהרוני - שיחה 15:04, 30 במרץ 2010 (IDT)תגובה

בגלל הסיבה שמניתי. מי שרוצה לראות עברית, שייכנס להעדפות בוויקישיתוף, וישנה שם את הממשק לעברית. ההפך זה בלתי אפשרי וכפועל יוצא אתה בעצם מחייב אותי לראות עברית ולא את השפה שבחרתי בהעדפות שלי. ‏Yonidebest Ω Talk15:10, 30 במרץ 2010 (IDT)תגובה
משתמש שלא מנוסה במדיה־ויקי ולא יודע אנגלית, ורבים כאלה יש, לא יודע להיכנס להעדפות ולשנות שפה. יש הרבה דוברי עברית שבשבילם preferences ו־language זה ג'יבריש גמור, כנראה יותר מכמה שאתה חושב. גם את הקישור עברית למעלה לא בטוח שהם יראה, כי האותיות קטנטנות ומתחבאות בין המון שפות לא ברורות אחרות.
הגיוני שמי שרוצה האנשים שבאים מוויקיפדיה העברית ירצו לראות טופס בעברית. אם לך כל־כך חשוב לראות טופס באנגלית, לך למעלה ושנה לאנגלית. ––אמיר א׳ אהרוני - שיחה 17:05, 30 במרץ 2010 (IDT)תגובה
ההנחה שלך לא נכונה. אני לא מסכים לשינוי שדורס העדפות אישיות, ובזה אני מסיים את הדיון. ‏Yonidebest Ω Talk19:52, 30 במרץ 2010 (IDT)תגובה
מי שנמצא בוויקיפדיה העברית רואה ממשק בעברית בלי שהוא הגדיר העדפות לפני כן. פתאום שולחים אותו לאתר אחר שכתוב באנגלית. מאיפה הוא אמור לדעת שהוא צריך לבקש בנפרד ממשק בעברית? ––אמיר א׳ אהרוני - שיחה 21:07, 30 במרץ 2010 (IDT)תגובה
מסכים עם אמיר. ברירת המחדל עבור משתמשי ויקיפדיה העברית צריכה להיות עברית. מי שרוצה שפה אחרת ישנה בהעדפות שלו. מיקיMIKשיחה21:13, 30 במרץ 2010 (IDT)תגובה
מיקי, זה לא אפשרי טכנית, ובדיוק בגלל זה אני מתנגד להצעה. אמיר מבקש לדרוס את ההעדפות שלי לראות אנגלית בוויקישיתוף על ידי קביעת השפה באופן "מלאכותי" בשורת הכתובת. אם לדעתך "מי שרוצה שפה אחרת ישנה בהעדפות שלו", אתה למעשה מחזיק בדעה שלי. ‏Yonidebest Ω Talk21:22, 30 במרץ 2010 (IDT)תגובה
אני מכיר את המגבלות הטכניות, אך לדעתי הגיוני וטבעי יותר שמשתמש דובר עברית שלוחץ על קישור בשם "העלאת קובץ לוויקישיתוף" בוויקיפדיה העברית ינחת על דף בעברית. מיקיMIKשיחה21:45, 30 במרץ 2010 (IDT)תגובה
אולי, אבל זה פוגע במי שלא רוצה לראות עברית בוויקישיתוף. הואיל ומשתמשים יכולים לבחור שפה בהעדפות, ממש כמו שאמרת, ניתן לבחור שם בשפה העברית כברירת מחדל. בפעם הרביעית חזרתי על עצמי, ובדיוק בגלל זה כתבתי קודם "ובזה אני מסיים את הדיון", כי אין עוד טענות לכאן או לכאן. ‏Yonidebest Ω Talk21:52, 30 במרץ 2010 (IDT)תגובה

אני מסכים עם אמיר ומיק, ולא הבנתי את נימוקו שלו יוני, הרי בלחיצה קטנה על ה"אנגלית" אתה מחזיר את הממשק להעדפה שלך, אנגלית. אז בגלל לחיצה קטנה כדאי לסרבל את השימוש למשתמשים רבים? ולא צריך להיות פרופסור כדי להבין שדובר עברית ממוצע מעדיף את הגירסה העברית של ויקישיתוף, בין היתר - מאותה סיבה שהוא בחר לקרוא בויקיפדיה העברית ולא האנגלית. Rex - שיחה 22:30, 30 במרץ 2010 (IDT)תגובה

הממשק נקבע בהעדפות, ודריסתו באופן זה אינו מקובל עלי. פעם חמישית, שלי ושלכם. ‏Yonidebest Ω Talk23:38, 30 במרץ 2010 (IDT)תגובה
אהה.. טוב, זכותך אכן להתנגד, בכל אופן אני מניח שיש מקום לפעול במקרה זה לפי תמיכת השניים. אם לא אז לא, לי לא חשוב. Rex - שיחה 03:55, 31 במרץ 2010 (IDT)תגובה
אולי אפשר להוסיף להעדפות הגדרת שפה במיזמים אחרים, ולקשר מהדף הזה לדף בעברית בשיתוף, אלא אם כן המשתמש הגדיר בהעדפות שפה אחרת. ‏odedee שיחה 04:01, 31 במרץ 2010 (IDT)תגובה
זה כנראה בלתי אפשר כיום, אבל יש מי שכבר חשב על זה כתיקון עתידי: usability:Multimedia:Crosswiki integration. לצערי זה כנראה יקרה בעוד לא פחות משנה.
יוני צודק באופן עקרוני – צריך בדרך כלל להתחשב בהעדפות של המשתמש. אבל במקרה הזה מדובר בהקצנה, כי עבור רוב האנשים שמגיעים מוויקיפדיה העברית ממשק אנגלי בוויקישיתוף הוא לא העדפה אלא בררת מחדל לא רצויה. ––אמיר א׳ אהרוני - שיחה 12:11, 1 באפריל 2010 (IDT)תגובה
את ההנחה הזו צריך לבסס לפני שאפשר לפעול לפיה. גם אני מעדיף אנגלית בוויקישיתוף. כל המערכת, ורוב מכריע של המשתמשים שם, עובדים באנגלית, והשימוש בעברית הוא מוגבל ומגביל. ‏odedee שיחה 12:24, 1 באפריל 2010 (IDT)תגובה
את ההנחה שלך צריך לבסס לא פחות מכמה שצריך לבסס את ההנחה שלי.
האם גם בוויקיפדיה העברית אתה משתמש בממשק אנגלי? נראה לי הגיוני שמי שמשתמש בממשק עברי בוויקיפדיה, ירצה ממשק עברי גם בוויקישיתוף.
אני מסכים שיש בעיות בתרגום של ויקישיתוף לעברית והתחלתי לטפל בהן בימים האחרונים. אם יש בעיות פרטניות שמפריעות לך, תקן אותן או ספר לי עליהן. ––אמיר א׳ אהרוני - שיחה 13:28, 1 באפריל 2010 (IDT)תגובה
איזה הנחה? שרוב המשתמשים ויקישיתוף אינם דוברי עברית? איני חושב שדרוש ביסוס לכך שרוב מכריע של משתמשי ויקישיתוף כותבים שם באנגלית ולא בעברית. אין לי מושג אם יש בעיות בתרגום לעברית, כי כאמור אני משתמש שם בממשק האנגלי. ‏odedee שיחה 14:11, 1 באפריל 2010 (IDT)תגובה
ההנחה שאם הממשק העיקרי בוויקישיתוף הוא אנגלית, גם רוב המשתמשים בוויקיפדיה העברית רוצים ממשק אנגלי. ויקישיתוף הוא מיזם נפרד מבחינה טכנית, אבל נלווה לוויקיפדיה מבחינה מעשית, אז למה שהשפה בו תהיה שונה?
אם מישהו יודע אנגלית ועברית וכופים עליו עברית עם בעיות אחדות, הוא יכול לעבור לאנגלית בלחיצה אחת או לתקן את הבעיות. אם מישהו יודע רק עברית ולא יודע אנגלית, ויש הרבה אנשים כאלה, הוא לא יכול לעשות כמעט כלום. ליתר דיוק יכול, אבל כנראה לא יעשה. הנה דוגמה. ––אמיר א׳ אהרוני - שיחה 14:35, 1 באפריל 2010 (IDT)תגובה
תקן אותי אם אני טועה, ואני לא חושב שאני טועה: ה"עברית" שלך תופיע רק בעמוד שאליו הפנית. ברגע שהמשתמש ילחץ על קישור לדף אחר בעודו בוויקישיתוף, הממשק יעבור לאנגלית. האם זה כבר לא כך? ‏Yonidebest Ω Talk14:43, 1 באפריל 2010 (IDT)תגובה
אל תטרח. בדקתי בעצמי [2]. אם תלחץ על אחד הקישורים, כל הממשק עובר לאנגלית. זה פשוט נראה על הפנים. במיוחד אם אתה לא מחובר והממשק מבקש ממך להיכנס לחשבון בשפה הבלתי מובנת אנגלית. ‏Yonidebest Ω Talk14:57, 1 באפריל 2010 (IDT)תגובה
אני מצטער, אבל אתה טועה ומטעה.
  • הקישור "אני צילמתי / איירתי / הקלטתי בעצמי" מוביל לטופס בעברית. תיקנתי את זה שלשום.
  • הקישור "צילום מסך של תוכנה חופשית." מוביל לטופס בעברית. תיקנתי את זה לפני יומיים.
  • הקישור "מקור אחר" מוביל לטופס בעברית. תיקנתי את זה שלשום.
  • הקישור "אני לא יודע מה מקור היצירה או שאני לא יודע מה הרישיון שלה." מוביל לדף אזהרה בעברית. תיקנתי את זה לפני יומיים.
היקושרים היחידים שלא טיפלתי בהם באופן מלא הם "פליקר" ו"אתר אחר" ובהם אטפל היום, אבל גם הם מציגים טופס שרובו בעברית כבר עכשיו. ––אמיר א׳ אהרוני - שיחה 15:12, 1 באפריל 2010 (IDT)תגובה
לא טועה ולא מטעה. הדפים אמנם בעברית, אבל הממשק עצמו נותר באנגלית. וכאשר אנונימי לוחץ על אחת האפשרויות, הוא מועבר לדף באנגלית שבו הוא מתבקש להירשם, ומשם אין בכלל עברית גם לאחר שהוא נרשם. אמיר, ייתכן שאתה בתוך החשבון, וייתכן שכבר הגדרת את ההעדפה שלך לעברית, ובגלל זה אינך רואה את הבעיותיות שעליה אני מדבר. ‏Yonidebest Ω Talk19:09, 1 באפריל 2010 (IDT)תגובה
אני בתוך חשבון ואפילו וידאתי שמוגדרת לי אנגלית בהעדפות – ואני רואה את כל הממשק בעברית. כל הטופס בעברית ואפילו התפריטים בצד ולמעלה. יש בטופס בעיות כיווניות קטנות, שדיווחתי עליהן ב־commons:COM:VP, אבל זה זניח.
בתור משתמש לא רשום אני בכלל לא רואה בתפריט הצד את קישור ההעלאה שבו אני עוסקים כאן. ––אמיר א׳ אהרוני - שיחה 19:27, 1 באפריל 2010 (IDT)תגובה
בדיוק, אתה בתוך החשבון. זו הבעיה שמניתי. כשאני משתמש בקישור, לפעמים אני לא מחובר לחשבון בוויקישיתוף וכאן הבעיה. אני מגיע לשם כאנונימי ונדרש להירשם/להיכנס לחשבון בממשק אנגלי. די, מציתי את זה. ניסיתי בעבר לעזור לעברת את ויקישיתוף, אבל ההתייחסות שקיבלת שם בזמנו הייתה פשוט מגעילה. מהסיבה הזו חדלתי לתרום לשם והתרומה היחידה שלי היא העלאת תמונות. לא רוצה ולא מעוניין, אבל תודה על ההצעה. ‏Yonidebest Ω Talk19:32, 1 באפריל 2010 (IDT)תגובה
לא הייתה בדברי הנחה כזו. אני לא מתייחס לממשק העיקרי, אני מתייחס לבסיס המשתמשים העיקרי. ויקישיתוף אינו "שגר ושכח", אלא יש שם הרבה שאלות ודיונים לגבי תמונות ורישיונות. נאיבי לצפות שממשק עברי יפטור את הוויקיפדים העברים מצורך בדיון באנגלית עם הוויקיפדים הלא-עברים. ‏odedee שיחה 15:02, 1 באפריל 2010 (IDT)תגובה
יש מספיק דוברי עברית בוויקישיתוף. חוץ ממני נמצאים שם גם יובל, תומר, רותם, Crazy Ivan ועוד. ויש מזנון בעברית.
מי שלא עושה שטויות ולא מעלה תמונות ברישיון לא מתאים לא צריך לעסוק בהרבה דיונים. ––אמיר א׳ אהרוני - שיחה 15:14, 1 באפריל 2010 (IDT)תגובה
למה כולם מתעלמים מהאי-מידתיות? לעבור מעברית לאנגלית אפשר בלחיצת כפתור אחת, אבל ההיפך, למשתמש אנגלופוב, זה הרבה יותר מורכב. Rex - שיחה 15:51, 1 באפריל 2010 (IDT)תגובה
אין אי-מידתיות. אדרבה, משתמש אנגלופוב יראה בקלות את המילה העברית היחידה בעמוד שמפנה לדף בשפה העברית: "עברית". ‏Yonidebest Ω Talk19:11, 1 באפריל 2010 (IDT)תגובה
ראית פעם אנגלופוב גולש באינטרנט? אני ראיתי הרבה פעמים וטוען שהסיכוי שהוא יראה את המילה הקטנטנה "עברית" נמוך מאוד. ––אמיר א׳ אהרוני - שיחה 19:27, 1 באפריל 2010 (IDT)תגובה
אני טוען שהטענה שלך לא נכונה. מניסיוני, לדוברי עברית קל לאתר מילים בעברית מתוך בלל מילים באנגלית. ‏Yonidebest Ω Talk19:33, 1 באפריל 2010 (IDT)תגובה

בוויקיפדיות אחרות

[עריכת קוד מקור]

סקרתי איך זה נעשה ב־15 הוויקיפדיות הגדולות. תוצאות:

  1. גרמנית: קישור לטופס העלאה בגרמנית.
  2. ספרדית: קישור לטופס העלאה בספרדית.
  3. צרפתית: קישור לטופס העלאה בצרפתית.
  4. איטלקית: קישור לטופס העלאה באיטלקית.
  5. הולנדית: קישור לטופס העלאה בהולנדית.
  6. יפנית: קישור לטופס העלאה ביפנית.
  7. פולנית: קישור לטופס העלאה בפולנית.
  8. פורטוגלי: קישור לדף עם הוראות לשינוי שפה בהעדפות ואחריות – קישור לטופס העלאה בפורטוגלית. (כלומר, מי שיבחר שם לפי ההוראות שפה אחרת, עדיין יקבל פורטוגלית.)
  9. רוסית: קישור לטופס העלאה ברוסית.
  10. קטלאנית: קישור לטופס העלאה בקטלאנית.
  11. צ׳כית: קישור לטופס העלאה בצ׳כית.
  12. הונגרית: התקשיתי להבין מה קורה שם ונדמה לי שיש קישור שבור לוויקישיתוף.
  13. נורווגית: קישור לטופס העלאה בנורווגית.
  14. פינית: קישור לדף הראשי של ויקישיתוף.
  15. שוודית: קישור לטופס העלאה בשוודית.

(הערה: בחלק מהוויקיפדיות הנ״ל יש קישור לטופס מקומי וממנו קישור לוויקישיתוף. כך זה נעשה גם אצלנו בדף ויקיפדיה:העלאת קובץ לשרת.)

סיכום: אחת ממליצה לשנות הגדרות ובכל זאת מקשרת לטופס בשפתה, באחת יש קישור שבור ובכל השאר יש קישור לטופס בשפה המקומית.

אז למה אנחנו שונים? ––אמיר א׳ אהרוני - שיחה 15:16, 1 באפריל 2010 (IDT)תגובה

מהסיבות שמניתי לעיל. מה שוויקיפדיות אחרות עושות אינו מבטל את הסיבות שמניתי. ואולם, כבר חפרת חמש פעמים לפחות, ולמרות שהסיבות שמניתי לא בוטלו ולא נעלמו, פשוט נמאס לי לדון בעניין הזה ולהגיב על כל תגובה שלך כדי שלא ייראה חס וחלילה כאילו שוכנעתי או כאילו הצלחת להפריך את הבעיות שהעלתי. אני מחליף לעברית עם אפשרות בהעדפות לשנות לאנגלית. בינתיים, אנא דאג לבעיות הנ"ל שהעלתי, בהם המעבר לשפה האנגלית בעת הרשמה, הממשק האנגלי כברירת מחדל כאשר משתמש לא רשום עובר לדף אחר, והדיונים שצריך לקיים באנגלית עם משתמשים אחרים (או שהם מסכימים שנתקשר איתם רק בעברית? אינני יודע). כן, אני נרעש. ‏Yonidebest Ω Talk19:19, 1 באפריל 2010 (IDT)תגובה
תודה.
יש סיבה לכתוב "&uselang=he" בסוף הקישור? נדמה לי שמספיק Commons:Upload/he. ––אמיר א׳ אהרוני - שיחה 20:40, 1 באפריל 2010 (IDT)תגובה

קישור לטופס העלאה - הטופס החדש

[עריכת קוד מקור]

הקישור לויקישיתוף מפנה ל:https://commons.wikimedia.org/wiki/Special:Upload בעוד שקיים את הטופס היותר חדש בקישור: https://commons.wikimedia.org/wiki/Special:UploadWizard. המלצתי שיוחלף. (אני מתיג אמיר א׳ אהרוני ששותף בדיונים למעלה). בברכה. ציון הלוישיחה • כ' בטבת ה'תשע"ה 15:59, 11 בינואר 2015 (IST)תגובה

אני בעד. „יותר חדש” זה תיאור טוב, כי הוא כבר בן ארבע. --אמיר א׳ אהרוני, שנחשב לנודניק · שיחה 16:32, 11 בינואר 2015 (IST)תגובה
הוא בוחר את השפה באופן אוטומטי?אופקאלףשיחה‏ • כ"ז בטבת ה'תשע"ה • 10:30, 18 בינואר 2015 (IST)תגובה
לא. הוא משתמש בשפה שהגדרת בהעדפות בוויקישיתוף. אפשר להוסיף &uselang=he לקישור ואז זה יהיה בעברית. --אמיר א׳ אהרוני, שנחשב לנודניק · שיחה 19:17, 18 בינואר 2015 (IST)תגובה
OSZAR »